zaterdag 27 februari 2010

Alweer een week voorbij

Wat gaan de dagen toch snel, is het al bijna maart!

Deze week is een beetje een kwakkelweek geweest; uiteindelijk toch maar even bij ome dokter langs geweest die me met antibiotica, een puffer en een uitnodiging voor een longfunctie-onderzoek wegstuurde. Volgende week wil hij me opnieuw zien. Je vraagt je af waar een mens toch al dat slijm en snot vandaan haalt, want er lijkt maar geen eind aan te komen......

Na 2 dagen echt in bed rondgehangen te hebben, vandaag tijd genomen om aan een cadeautje voor Ruben te werken.

Zijn moeder vertelde me dat ze er zo'n spijt van hebben dat het geboortebord door de regen kapot gegaan is en naar de stort is gebracht... ze hadden het zo graag op zijn nieuwe kamer gehangen. Ergens moest ik nog een foto hebben van de dag dat het bord geplaatst werd voor het huis en daarmee heb ik een schilderijtje gemaakt. Als ze morgen langs komen op ziekebezoek kan het meteen meegeven.

Maandag wil ik het wel weer een dagje gaan proberen; kan ik meteen zien of de koorts weer oploopt van een werkdag of niet. Maar maandag is pas maandag en morgen zien we wel verder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten