zondag 30 mei 2010

Oefenen, oefenen, oefenen.....KORTINGSKAARTEN

Geweldige oefendag gehad voor het concert met Don Moen op 26 juni a.s. Wat een belevenis! Een koor van 140 personen die 4 stemmig fantastische songs instuderen. Uiteraard moet ik ook thuis, in de trein, onderweg en waar dan ook oefenen, want de teksten moeten uit het hoofd gezongen worden.... ik doe mijn best.
O ja: ik mag een aantal mensen kortingskaarten geven voor het concert! Dus als je wilt gaan en je hebt nog geen kaarten, laat het me even weten want het scheelt veel in de toegangsprijs.



Kijk ook even op http://www.dehoop.org/ waar je meer over de Open Dag van de Hoop en het concert van Don Moen kunt lezen.





Ondertussen natuurlijk mijn oppasmomenten met de kleinkinderen. Wat gaat dat allemaal snel. Vandaar dat ik maar iedere keer wat momentjes vastleg.








En verder......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten