woensdag 21 juli 2010

DRUK, DRUK, DRUK


Terwijl half Nederland geniet van hun vakantie, moet de andere helft flink aan de bak. De weken rijgen zich aaneen en voor je het weet is er weer een maand voorbij. Het lijkt net dat hoe ouder je wordt, des te sneller gaat te tijd....


Maar terugkijkend heb ik niet bepaald stil gezeten. Mijn schaarse vrije uurtjes besteed ik met name met voorlezen en spelletjes doen, verschonen en eten geven aan de kleinkinderen, en dan staat de tijd soms bijna stil.... Ook de bezoekjes aan mijn ouders zijn een steeds terugkomend gebeuren; ik wil me graag even vergewissen dat ze het goed maken en zich nog redden.

Daarnaast hebben we Jaimy een weekendje te logeren gehad, en heb ik tussendoor nog een muur geverfd....

Gisteren nog zat ik met mijn voeten in het kikker-kinderbadje, terwijl Ruben en Jaimy lekker aan het plonsen waren....en Rilana lag te slapen in de box. Afgelopen week ook nog een dagje subtropisch gedaan, hoewel het buiten bijna warmer was dan binnen..... Ook nog een kast wezen kopen met zoonlief, de slaapkamer half leeg gehaald omdat er nieuwe vloerbedekking inkomt en continue lopen zoeken naar iets dat je ergens hebt neergelegd, maar net niet op de plaats waar je het dacht of ergens helemaal onderop. Wat zit er veel in een kledingkast! Overal is het nu een puinhoop in huis en de leverancier van de vloerbedekking belt net als we beiden niet thuis zijn, en als we wel terug zijn, is het kantoor gesloten..... Morgen maar een nieuwe poging wagen. Want die kast moet er nu toch echt gauw komen!

Ondertussen kan ik dus ook niet bij mijn materialen om kaarten te maken en moet ik afkicken van mijn creatieve verslaving.......voelt best vreemd als je opeens een idee hebt en je gaat naar boven om het uit te voeren om daar tot de ontdekking te komen, dat het feest niet kan doorgaan om de simpele reden dat je nergens bij kunt! Dat halen we later wel weer in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten