zondag 17 oktober 2010

Eindelijk weer eens een berichtje

Het is weer even geleden, de weken rijgen zich aaneen.

Gisteren in Putten geweest op de reunie van de EC (Jeugdbond Eén in Christus). Mensen van lang, lang geleden ontmoet. Leuke herinneringen opgehaald, van jongerenreizen en weekenden waar we van alles uithaalden.

Vandaag ook weer eens wat kaarten gemaakt. Onze kleindochter Jaimy wordt deze week 1 jaar, en dus moet er een mooie kaart komen (die ik hier uiteraard nog niet laat zien). En als je dan eenmaal bezig bent, volgen er gauw een aantal anderen,
enkelen daarvan zie je in dit bericht.
Deze week wordt vast ook weer verrassend; mijn zus uit Schotland komt over, ik ga met een collega op bezoek bij ene Monsigneur in een klooster, Jaimy is jarig, mijn vader wordt 87 en daarnaast is daar mijn werk, waar ook geen dag hetzelfde is.

Al met al, veel om naar uit te kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten