zondag 5 december 2010

Koorts, koorts, koorts

Al enige tijd heb ik te kampen met koorts. Aanvankelijk dacht ik dat dit het staartje was van mijn griepprik, maar er blijkt toch een andere bacterie in het spel te zijn. Inmiddels zit ik al enkele dagen aan de penicilline, en dacht de dokter dat het met 2 dagen weg zou moeten zijn, mijn lichaam denkt er iets anders over. Het is niet dat ik me doodziek voel, maar ook weer niet kiplekker en best vermoeid. Elke avond kijk ik met spanning naar de score en hoop ik dat de thermometer iets anders aangeeft dan ik voel. Tot nu toe dus nog niet helaas.




Henk heeft mijn Kerstdoos met kaarten van vorig jaar van zolder gehaald; ik moet toch weten hoe het er voor staat. Over 3 weken is het al kerst en waar haal ik de energie vandaan om kerstkaarten te gaan maken, en wanneer???? Gelukkig blijk ik vorig jaar al een boel voorwerk gedaan te hebben en zijn er al een heel aantal gemaakt. Dat komt dus wel goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten