vrijdag 18 november 2011

Daar zijn we weer.....

















Tjonge, aan het eind van mijn vakantieperiode toch nog even een paar woorden op mijn blog. Dat het zo lang geleden was heb ik me niet eens gerealiseerd. De zomer ging, de herfst kwam en af en toe "genieten" we inmiddels van een nachtvorstje.


In augustus vierden we mijn moeders 83e verjaardag, in september hadden we een reuze gezellige reunie van onze muziekgroep uit de jaren 75-80 "Way of Freedom" , begin oktober kwamen we als oud-pioniers van de Redozgroep uit Harderwijk (padvinderij) bij elkaar in Den Helder en haalden oude koeien uit de sloot en eind oktober vierde mijn vaders zijn 88e verjaardag en onze kleindochter Jaimy werd alweer 2.


Oktober werd zo wie zo een gekke maand. Mocht ik eindelijk een keer mee naar Zwitserland met het werk, word ik daar de 2e dag flink ziek. Bleek wondroos te zijn, waardoor ik weinig van het natuurschoon heb kunnen zien. Gelukkig heb ik mijn ogen op de heenreis goed de kost gegeven!

Thuisgekomen direkt langs ome dokter die drastische maatregelen trof. Het gevolg: weken thuis met een beentje omhoog en een steunkous 4 weken penicilline en nu 2x per week fysiotherapie.


In de tussentijd zelf ook nog jarig geweest en een supermooi cadeautje gekregen: Jaimy gaf me een foto lijstje met daarin een foto van haarzelf terwijl ze een echo-foto in haar handen had, van haar nieuwe broertje of zusje dat in juni verwacht wordt!

Tijdens mijn verjaardag ben ik met mijn zus Ellen, die uit Schotland over was, een dagje naar Amsterdam en naar de Zaanse Schans geweest. Met stralend weer vertrokken we uit A'dam, maar helaas was het weer enkele km's verderop erg triest en ons uitzicht beperkt.


Ook heb ik dus vakantie opgenomen. Ik had mijn zomervakantie nog te goed en met de ziekteperiode schoof alles maar verder op. Eindelijk tijd om weer eens kaarten te maken, want ja de kerst komt er ook weer aan en ik vind het sturen van echte kaarten nou eenmaal leuker dan via email, en gelukkig ook vele anderen met mij die kaarten kochten voor het goede doel waarvoor ik ze maak.


Aan het eind van de vakantie ook even wezen uitwaaien aan zee en de 2 andere kleinkinderen te logeren gehad en morgen dan mijn laatste dagje uitslapen. Zal wel even wennen worden volgende week als de wekker weer om 6.00 uur afgaat, maar al met al toch weer fijn aan de slag te kunnen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten