zondag 24 juli 2011

Zomer????






Wat een heerlijk weer om lekker binnen te blijven en te gaan knutselen. Ik verveel me geen moment en geniet van mijn knusse plekje waar ik naar hartelust kaarten kan maken, terwijl het tikken van de regen tegen mijn raam voor een muzikale omlijsting zorgt.













Nadat onze kleinkinderen Ruben en Rilana na een nachtje logeren (en dus genieten) vertrokken waren, mijn plekje ingenomen en verder gegaan met uitzoeken en opruimen. Nou ja......je komt dan gewoon van alles tegen waarvan je niet meer wist dat je het had, en dan moet je het natuurlijk uitproberen want dan komen de ideeen vanzelf. Zie hier wat resultaten. Kreeg van Vistaprint ook een melding dat ik gratis stickertjes kon laten maken, dus mijn kaarten ook voorzien van mijn weblog, zodat ook anderen mijn creaties kunnen zien. Het blijft steeds weer een verrassing wat je met afgedankte spulletjes kan doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten